Izenburua
TOUCHING IMPROVISATION
Egilea
Jaime Conde-Salazar, Aimar Pérez Galí
Data
Irailak 24 - 27
Ordua
24 - 26: 15:30 - 19:30 / 27: 11:30 - 13:30
Sarrera
Izen emate kuota: 15 €
Epea
Irailaren 20a arte izen-emate orria bete eta bidali
Norentzat
Edozein diziplinetako artistei, ikasleei, ikertzaileei, arkitektoei, ingeniariei, historialariei edo egiteko modu propioak aurkitu nahi dituen pertsonei zuzendua.

Touching Improvisation, Army of Love – CASCO (Utrecht). Autor: Carlos Muñoz


Touching Improvisation, Elkarbanaturiko bat-batekotasun laborategi gisa aurkezten zaigu, bertan, azalaren aukerak ikerketa metodo izanik, gure porputzak pentsatu eta gure ingurua ulertzeko.

Zero Azpitik ikasketa programaren lehenengo lantegiak, gorputzetik abiatuz pertzepzio gaitasunekiko atentzio zehatz bat proposatzen du, gorputza, mundura gerturatzeko ukimenerako gainazal modura birpentsatuz. Norbera ukitzea, ukitzea izanen da laborategiaren ikerketa ekintza nagusia, harremantzeko eta ezagutza ekoizteko modu gisa gure azalaren potentziala miatzea. Elkarbanatutako ferekak, bat-batekotasunari lekua eginen dio, behar bezala ukituz eta apurka-apurka, gorputzez-gorputz, prozesu ireki bat.

Lantegia, eguneko bizian edo praktika artistiko edo profesionalean pertzepzio gaitasunak eta gaitasun sentsorialak zabaldu nahi dituen edonori orientatua dago. Ez da aurretik inolako ikasketa artistikorik behar. Guztiok dugu azala, Touching Improvisation-en lantzen den tresna nagusia

JAIME CONDE-SALAZARREN ETA AIMAR PÉREZ GALÍREN INGURUAN
Jaime Conde-Salazar (1974, Madril) teorialaria eta dantza kritikoa da, maiz aritzen da aldizkazi espezializatuekin elkarlanean, besteak, beste, Por la Danza, SuzyQ, Ballet/Tanz, Mouvement, Hystrio y Obscena. Antzerkigile gisa hainbat sorkuntza prozesutan aritu da: Ben Benauisse, Antonio Tagliarini, La Ribot, Aitana Cordero edo Aimar Pérez Galí, besteak, beste.

Aimar Pérez Galí (1983, Bartzelona) praktika artistikoa dantzaren eta arte bizien inguruan garatzen du dantzari, koreografiagile , ikertzaile, pedagogo eta idazle moduan. Gorputza erreferentzia leku gisa ulertzen du, eta dantza, ez helburu gisa baizik eta eraldaketa kritikorako tresna gisa.

 

PDFa jeitsi


Lantegi hau, P.I.G.-P.I.C. (Pensamendua, Ikerketa eta Gorputza -Pensamiento, Investigación y Cuerpo) mintegiaren baitan garatuko da.